Yeahh, i have a Backpack - Reisverslag uit Bunschoten-Spakenburg, Nederland van Regina Koelewijn - WaarBenJij.nu Yeahh, i have a Backpack - Reisverslag uit Bunschoten-Spakenburg, Nederland van Regina Koelewijn - WaarBenJij.nu

Yeahh, i have a Backpack

Door: Regina

Blijf op de hoogte en volg Regina

26 Maart 2013 | Nederland, Bunschoten-Spakenburg

Ik heb van mijn lieve opa en oma een backpack voor mijn verjaardag gehad. Hoe te gek is dat! Mijn oma had een mooie betekenis verzonnen achter de backpack, want waar ik nu ook ben in Sri Lanka ze zal altijd bij me zijn. Super lief! Bij deze dankjewel, ben er echt heel blij mee.
Na veel google wist ik ongeveer wat voor backpack ik wilde. Nu alleen nog een winkel in de buurt zien te vinden met de tassen die ik in het echt wilde zien. Na nog even wat meer te googlen kwam ik bij een winkel in Utrecht uit. Mijn moeder, oma en ik zijn toen in de auto gestapt naar Utrecht. Na drie keer al de winkel voorbij te zijn gereden( wisten we niet) besloten we om de vierde keer maar ook de focus op de linkerkant van de weg te richten. En ja hoor, daar zat de winkel. Na 4 keer de malie baan te hebben gezien, 4 keer voor hetzelfde stoplicht te hebben stil gestaan en 4 keer dezelfde rotonde te hebben genomen kwamen we aan in de winkel. Al snel had ik drie tassen die ik mooi vond. Na te hebben gepast en de plus en min punten te hebben bekeken, viel er al snel 1 af. Na nog meer wikken en wegen heb ik uiteindelijk deze tas gekozen (zie foto) omdat in deze toch nog 10 liter meer kon dan bij de andere. En zeg nou zelf elke liter is welkom, kan ik zo meteen toch dat ene truitje extra meenemen van de vijftien die ik ook zo graag had meegewild.
Sri Lanka here i come with my beautyfull purple Backpack

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Regina

Actief sinds 10 Jan. 2013
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 21736

Voorgaande reizen:

14 Januari 2017 - 14 Februari 2017

Op naar de filipijnen

17 November 2015 - 19 April 2015

Met de backpack op door Azië en Nieuw Zeeland

20 Juni 2013 - 23 Augustus 2013

Sri Lanka

Landen bezocht: